Reklamace a vrácení zboží
REKLAMACE POŠKOZENÉ ZÁSILKY?
Zásilku, jejíž obal je při doručení poškozen, od dopravce vůbec nepřebírejte a sdělte jim, že z důvodu poškození zásilky ji nemůžete převzít. Pokud poškozenou zásilku převezmete, nebudeme mít možnost dopravci dokazovat jeho vinu a žádat odškodnění.
REKLAMACE ZBOŽÍ?
Pokud potřebujete reklamovat zboží anebo máte dotaz na stav reklamace, kontaktujte nás nejprve na e-mail: kontakt@magifa.cz s popisem problému (uveďte prosím také číslo objednávky).
VRÁCENÍ ZBOŽÍ V ZÁKONNÉ LHŮTĚ?
Do 14 dnů máte možnost vrátit nepoškozené a nepoužívané zboží. Prosíme před vrácením zboží nás nejprve kontaktujte. Významně se urychlí proces vrácení zboží i peněz. Moc děkujeme.
JAK ODESLAT REKLAMACI NEBO VRÁCENÍ ZBOŽÍ?
- Zásilku řádně zabalte, aby nedošlo k poškození během přepravy.
- Balík opatřete viditelným nápisem REKLAMACE nebo VRÁCENÍ .
- Do zásilky vložte lísteček s číslem vaší objednávky a připište vaše číslo účtu, kam vrátit peníze za zboží.
- Do zásilky také nezapomeňte uvést popis závady nebo informaci, že se jedná o odstoupení od smlouvy v rámci 14ti denní lhůty.
- Zásilku odešlete na adresu: Lucie Drastilová Františka Diviše 1603/20a 10400 Praha 10 Uhříněves. Uveďte kontaktní číslo +420 777 067 897 a e-mail kontakt@magifa.cz.
- Následně nás kontaktujte na e-mail: kontakt@magifa.cz, kde uvedete, že chcete reklamovat nebo vrátit zboží (uveďte prosím také číslo objednávky a připište číslo balíčku včetně způsobu přepravy, který jste zvolili k vrácení zboží). Zboží můžete vrátit prostřednictvím Zásilkovny (Pekařství, Praha 22, Uhříněves, Pstružná 821/2) či Balíkovny (Podleská 1546/1a, Uhříněves, 10400, Praha).
- Peníze budou vráceny do 14 dnů ode dne převzetí zásilky. Děkujeme.