Reklamace a vrácení zboží

REKLAMACE POŠKOZENÉ ZÁSILKY?

Zásilku, jejíž obal je při doručení poškozen, od dopravce vůbec nepřebírejte a sdělte jim, že z důvodu poškození zásilky ji nemůžete převzít. Pokud poškozenou zásilku převezmete, nebudeme mít možnost dopravci dokazovat jeho vinu a žádat odškodnění.

 

REKLAMACE ZBOŽÍ?

Pokud potřebujete reklamovat zboží anebo máte dotaz na stav reklamace, kontaktujte nás nejprve na e-mail: kontakt@magifa.cz s popisem problému (uveďte prosím také číslo objednávky).

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ V ZÁKONNÉ LHŮTĚ?

Do 14 dnů máte možnost vrátit nepoškozené a nepoužívané zboží. Prosíme před vrácením zboží nás nejprve kontaktujte. Významně se urychlí proces vrácení zboží i peněz. Moc děkujeme.

 

JAK ODESLAT REKLAMACI NEBO VRÁCENÍ ZBOŽÍ?

  • Zásilku řádně zabalte, aby nedošlo k poškození během přepravy.
  • Balík opatřete viditelným nápisem REKLAMACE nebo VRÁCENÍ .
  • Do zásilky vložte lísteček s číslem vaší objednávky a připište vaše číslo účtu, kam vrátit  peníze za zboží.
  • Do zásilky také nezapomeňte uvést popis závady nebo informaci, že se jedná o odstoupení od smlouvy v rámci 14ti denní lhůty.
  • Zásilku odešlete na adresu: Lucie Drastilová Františka Diviše 1603/20a 10400 Praha 10 Uhříněves. Uveďte kontaktní číslo +420 777 067 897 a e-mail kontakt@magifa.cz.
  • Následně nás kontaktujte na e-mail: kontakt@magifa.cz, kde uvedete, že chcete reklamovat nebo vrátit zboží (uveďte prosím také číslo objednávky a připište číslo balíčku včetně způsobu přepravy, který jste zvolili k vrácení zboží). Zboží můžete vrátit prostřednictvím Zásilkovny (Pekařství, Praha 22, Uhříněves, Pstružná 821/2) či Balíkovny (Podleská 1546/1a, Uhříněves, 10400, Praha). 
  • Peníze budou vráceny do 14 dnů ode dne převzetí zásilky. Děkujeme.

 

 

 

Zpět do obchodu